fredag 20 april 2012

Tekniska problem

I vintras var jag tvungen att byta mailadress . Sedan dess har jag haft problem med mitt bloggerkonto. Kan bara blogga via mobilen, och det blir ju inga bra bilder i längden. Ibland hittar jag rätt via datorn men just nu verkar alla dörrar stängda, vet att sonen "delat" inloggning ibland. Jaha.. Ni vet hur det kan vara när tekniken inte är med... Det går timmar och man blir frustrerad och känner sig ömsom ilsk och ömsom korkad. Nu lägger jag ner... Här en mobilbild på en ihopsydd trekantsjal , filtad i maskin . Kanske kommer det fler bilder en annan dag!?

3 kommentarer:

Carina sa...

Jag hade väldigt mycket problem med min blogg för ett tag sedan men fattade aldrig varför. Brukade använda mig av Explorer webläsare men övergick efter ett tips från Mannen till Firefox. Och nu har jag inga problem längre. Jag vet ju inte vad dina problem består av riktigt men det kan vara ett tips.

salimapabon sa...

The price of titanium - TITaniumArts
The price of titanium is $1.80 titanium sheets and how strong is titanium is now very affordable for titanium framing hammer the to the price ford focus titanium of titanium titanium ranger as a standard standard home or a hobbyist.

thoughvo sa...

official website wholesale sex toys,horse dildo,sex chair,dildo,realistic dildo,horse dildo,wolf dildo,realistic dildo,cheap sex toys additional resources