torsdag 2 juni 2011

Tygskryt

Tygrea på Ljungbergs tygtryckeri i Floda. Jag gick loss i stuvhögen. Ett rött vackert tyg hade ingen prislapp, jag frågade i kassan -Vad kostar den här? Tja... 50 kronor. Ni som också älskar tyg förstår min glädje när jag kom hem med över 2 meter Viola Gråstenstyg. Iiiiiiiiiii
Märkesfreak - jag ?! Ur min väska sydd av tyg från Frösö handtryck tog jag fram min plånbok i tyg tryckt på Jobs i Dalarna. Jaja. Trevlig helg!
Ps. Lena goes Facebook. Gillar du inlägget kan du klicka i JA-rutan ;)

2 kommentarer:

ewa sa...

Det blå-grå tyget är fantastiskt vackert! Vad jag önskar att jag kunde sy...
Idag åker Elias, Liselotte och jag till Göteborg för att gå på Universeum!
Snart är det sommarlov = )
Kram

/carina sa...

AVUNDSJUK! Jag vill också köpa Viola Gråsten för en spotstyver. Sy nå´t fint! /carina