onsdag 22 september 2010

Morgon, middag, kväll

Jag har liksom många andra på terminstarten blivit dunderförkyld. Tant doktor ordinerade dryck och vila. Jag gör mitt bästa att följa ordinationen. Har fått en burk honung av en kollega. Hans Alingsåsbin gör fina grejer!
Håll fötterna varma. Har stickat ett par sockar i Svarta Fårets raggsocksgarn, köpt på Tummelisa. De väger exakt 100 gram. Handlederna har fått värmare i samma färg
( De väger 46 gram)

Fina böcker gör mig sällskap. Båda är presenter och båda böckerna är utgivna på bokförlaget Ordalaget. Bilderna i kokboken är helt ljuvliga, man vill direkt baka bröd och göra bönsallader.
Men inte idag... Nu blir det honungsvatten och sova en stund.


2 kommentarer:

Call design sa...

Krya på dig hälsningar!
Bra mediciner som du har iallafall. Raggsockar, böcker och matnyttigt!

Lena sa...

Tack! Jag blir stadigt bättre!