tisdag 20 oktober 2009

Som ett brev på posten...

... kom idag ett liten necessär från Gudrun Sjödén. Passar perfekt till mina kablar. Har städat bland stickor och tillbehör och behövde sy en liten väska, nu behövdes inte det.Så bra! Här är min samling av stickor, virknålar samt allmänt löst tillbehör.

Köper inte så mycket garn men men idag var det dags. I en hylla på Deisys på Avenyn låg ett mjukt vackert alpackagarn, nu är det mitt. Ska tillsammans med silkealpackan bli nått värmande för halsen. Det blålila + lila garnet åkte med i rena farten.


1 kommentar:

Agata sa...

Men, åååå - Nivea! Ljuva 80-tal, när alla tjejer gick runt med tjocka alger Niveakräm på läpparna. (Eller zinkpasta, men det blev man så torr av.)

Nu blev jag så nostalgisk så jag vet inte ens vad jag ska skriv i övrigt om ditt inlägg.

Jo - Duktigt med städning!