måndag 3 november 2008

Stuvbitar blir små väskor

Man har sina ställen... När jag kommer till Stockholm vill jag alltid gå till
Tiogruppens butik. Får jag köpa lite stuvbitar blir jag glad och lugn. Igår sydde jag några små necessärer av mina senast vaxduksfynd. Ett smalt pennfodral och en liten väska till värktabletter t.ex. Hade tänkt fota dem i dagsljus, men nu är det ju mörkt ute när man kommer hem....


Det understa tyget är tänkt att bli en handväska.


Snyggt förpackade ob och ipren.



4 kommentarer:

Agata sa...

Vilka proffs-fina necessärer! Gör du något särskilt när du syr i vaxduk? Har för mig att det mest glider omkring under pressarfoten.

Lena sa...

Tack! Nej jag bara håller ihop bitarna med handen, och syr som vanligt.Det brukar gå bra :)/Lena

Anna sa...

Fin-fina! Nu ska jag maila dig om nästa vecka...

Maria sa...

Så snygga de blev!!