fredag 1 februari 2008

Shopping

Igår var jag ledig, och tog bussen till stan-trallalala! Började med ett besök på Designtorget och där hittade Anna mig. Jag skrev det här inägget igår (4-5ggr)och länkade in en länk till Annas Stickfrossa sida. Varje gång jag försökte publicera försvann allt- så nu försöker jag inte va så tekniskt snygg, utan kör utan länkar får vi se om det går bättre!? OK? Nåväl, Anna frågade om jag ville föja med till Strikk och det var ju inga problem alls! Det var så kul att träffas där bland alla garner. Och när man står där och bubblar hoppar liksom en del av Annas ideér över från hennes hjärna till min, ett magiskt länksystem? Anna talar om tovning och halsvärmare och direkt skapar jag en mapp i min hjärna där de idéerna nu växer vidare-fantastiskt eller hur! Tack !!

Några små nystan köpte jag, ett svart Eskimå och två olika alpacka garner. De ligger nu i denna nya låda som senare samma dag inköptes på Granit. Ser ni den lilla dubbelkroken? Den hänger nu ner från taket här hemma. På en vajer hänger 4 krokar och på dem hänger mina halsband! Lådan köpte jag för att jag blev inspirerad av Agata( Se hennes blogg, Bland fynd och fantasier , klicka till höger i listan!) att städa bland mina garner. Nu är det gjort! Tack för det!

Dessa vackra spanska skor köptes sedan på Design Forum på Korsgatan uti Göteborg. De hade 50% på skor och de stod bara där och väntade på mig!

Ja, sedan fick jag ju åka hem till familj och blommor!Första lönen måste visst räcka lite längre...

Jag har inte fotat kuddskydden i frotté som inköptes på Hemtex.En underlig butik, men bra- de har ju 50% jämt på sina saker?







1 kommentar:

Anna sa...

men shit vilka dojjor! Så underbara och perfekta på sådana fötter som vi har!
Ja du, en sån lyx att hitta just dig att dra med till Strikk, sådär lättlurad och pefekt offer! Du är fin. Kramar!